固定客を獲得するサービス : 顧客を「アッ」と言わせる31の秘訣

Bibliographic Information

固定客を獲得するサービス : 顧客を「アッ」と言わせる31の秘訣

クリスティン・アンダーソン,ロン・ゼンケ著 ; 佐藤知恭,佐藤美雅訳

(HBJ business express)

HBJ出版局, 1993.3

Other Title

Delivering knock your socks off service.

Title Transcription

コテイキャク オ カクトクスル サービス : コキャク オ アット イワセル 31 ノ ヒケツ

Available at  / 3 libraries

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1部 「アッ」と言わせるサービスの基本原則
  • 第2部 「アッ」と言わせるサービスの実践法
  • 第3部 「アッ」と言わせるサービスの問題解決
  • 第4部 「アッ」と言わせるサービス担当者の自己管理

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN09581203
  • ISBN
    • 4833750767
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    244p
  • Size
    19cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top