OpenGL programming guide(日本語版) : the official guide to learning OpenGL, release 1
Author(s)
Bibliographic Information
OpenGL programming guide(日本語版) : the official guide to learning OpenGL, release 1
アジソン・ウェスレイ・パブリッシャーズ・ジャパン , 星雲社 (発売), 1993.12
- Other Title
-
OpenGL programming guide
OpenGL programming guide(日本語版) : the official reference document for OpenGL, release 1
- Title Transcription
-
OpenGL programming guide(ニホンゴバン) : the official guide to learning openGL, release 1
Access to Electronic Resource 1 items
Available at / 56 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 幾何学的オブジェクトの描画
- 視界
- ディスプレイ・リスト
- カラー
- 照光処理
- 混合処理、アンチエイリアシング、フォグ
- ピクセル、ビットマップ、フォント、画像の描画
- テクスチャ・マッピング
- フレーム・バッファ
- エバリュエータとNURBS
- セレクションとフィードバック
- 簡単な実例
- 処理の順序
- OpenGLの状態変数
- ユーティリティ・ライブラリ
- X Window用のOpenGL拡張コマンド
- プログラミング・ガイド用の補助ライブラリ
- 法線ベクトルの計算
- 同次座標と変換行列
- プログラミングのヒント
- OpenGLの不変性
by "BOOK database"