Bibliographic Information

広告の社会学

真鍋一史著

日経広告研究所, 1994.11

増補版

Title Transcription

コウコク ノ シャカイガク

Available at  / 109 libraries

Note

文献あり

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 1 広告研究への視点—人間行動の分析と広告
  • 2 広告の効果・影響・機能
  • 3 広告をめぐる世論
  • 4 広告に見る人間像
  • 5 消費者行動と広告
  • 6 マス・コミュニケーション・広告・国際化
  • 7 付録

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BN11727899
  • ISBN
    • 4930745314
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    331p
  • Size
    26cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top