消費者問題と企業の対応 : 企業の消費者窓口の実態と今後の課題

Bibliographic Information

消費者問題と企業の対応 : 企業の消費者窓口の実態と今後の課題

工業市場研究所編

(調査資料, C-15 . ソーシャル・マーケティング・シリーズ||ソーシャル マーケティング シリーズ ; no.1)

工業市場研究所出版部, 1977.9

Title Transcription

ショウヒシャ モンダイ ト キギョウ ノ タイオウ : キギョウ ノ ショウヒシャ マドグチ ノ ジッタイ ト コンゴ ノ カダイ

Available at  / 4 libraries

Search this Book/Journal

Note

参考文献:p.656-661

遡及

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN12478767
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    661p
  • Size
    25cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top