広告読本
Author(s)
Bibliographic Information
広告読本
(読本シリーズ)
東洋経済新報社, 1995.5
第2版
- Other Title
-
広告読本
- Title Transcription
-
コウコク トクホン
Access to Electronic Resource 1 items
-
-
広告読本
1995
Limited -
広告読本
Available at / 99 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Description and Table of Contents
Description
変わる広告、変わる戦略 広告実務と広告理論の定本。媒体マルチ化、規制を中心に改訂し、最新の業界情報等を盛り込んだ。
Table of Contents
- 第1章 広告とはなにか
- 第2章 広告主
- 第3章 広告の表現
- 第4章 広告の媒体
- 第5章 広告効果とその測定
- 第6章 広告会社
- 第7章 広告の規制
by "BOOK database"