サービスの再生が顧客を失望から救済する

Author(s)

    • ハーバード・ビジネススクール ハーバード ビジネス スクール

Bibliographic Information

サービスの再生が顧客を失望から救済する

ハーバード・ビジネススクール制作

(ハーバード・ビジネススクール・マネジメント・プログラム / ハーバード・ビジネススクール制作, . 成功企業への道程||セイコウ キギョウ エノ ミチノリ)

[グローバルメディア・システムズ] ; [19--]

Videorecording(Videocassette)

Other Title

Saving customers with service recovery

People service success

Title Transcription

サービス ノ サイセイ ガ コキャク オ シツボウ カラ キュウサイ スル

Available at  / 5 libraries

Search this Book/Journal

Note

中位の書誌タイトルの原書名: People service success

日本語版

解説: ジム・ヘスケット, アール・サッサー, レン・シュレジンガー

翻訳・監修: ユニカルインターナショナル

日本語版制作: グローバルメディア・システムズ

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN14408478
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    ビデオカセット1巻 (約30分)
  • Attached Material
    テキスト4冊
  • Parent Bibliography ID
Page Top