サービスの再生が顧客を失望から救済する
Author(s)
Bibliographic Information
サービスの再生が顧客を失望から救済する
(ハーバード・ビジネススクール・マネジメント・プログラム / ハーバード・ビジネススクール制作, . 成功企業への道程||セイコウ キギョウ エノ ミチノリ)
[グローバルメディア・システムズ] ; [19--]
Videorecording(Videocassette)
- Other Title
-
Saving customers with service recovery
People service success
- Title Transcription
-
サービス ノ サイセイ ガ コキャク オ シツボウ カラ キュウサイ スル
Available at / 5 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
中位の書誌タイトルの原書名: People service success
日本語版
解説: ジム・ヘスケット, アール・サッサー, レン・シュレジンガー
翻訳・監修: ユニカルインターナショナル
日本語版制作: グローバルメディア・システムズ