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CS(顧客満足)の実際

佐野良夫著

(日経文庫, 740)

日本経済新聞社, 1996.10

Title Transcription

CS コカク マンゾク ノ ジッサイ

Available at  / 73 libraries

Description and Table of Contents

Description

サービス・商品の評価を高め、再購入を促す手法を具体的に解説。

Table of Contents

  • 1 CSの意義
  • 2 CSのとらえ方
  • 3 CS向上への課題
  • 4 CS調査
  • 5 アクションプランニングの進め方
  • 6 CSとマーケティングミックス

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  • 日経文庫

    日本経済新聞社

    Available at 2 libraries

Details

  • NCID
    BN15135938
  • ISBN
    • 4532107407
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    172p
  • Size
    18cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
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