Windows95ゲームプログラミング : DirectX2によるゲーム開発

Bibliographic Information

Windows95ゲームプログラミング : DirectX2によるゲーム開発

Michael J. Norton著 ; 山根ドキュメンテーション訳

アスキー, 1997.2

Other Title

Building games in Windows 95

Title Transcription

Windows 95 ゲーム プログラミング : Direct X2 ニ ヨル ゲーム カイハツ

Available at  / 12 libraries

Description and Table of Contents

Description

DirectX2のプログラミング技術を完全網羅!最新!DirectX3 SDK・Internet Explorer 3.01を収録。ハイスピード・リアルタイムゲームの作成テクニックを紹介。オブジェクト指向によるWindowsプログラミング技術書。

Table of Contents

  • 第1部 ゲームの基本(Win32 API;DIB(デバイス独立ビットマップ);DirectDraw)
  • 第2部 ゲームの秘密(DirectInput;DirectSound;DirectDrawと描画テクニック;データ構造体とマルチタスク)
  • 第3部 Direct Xの応用(アステロイド;Bubonic the WartHog;DiretPlay ほか)

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BN15890053
  • ISBN
    • 4756122094
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    24, 613p
  • Size
    23cm
  • Attached Material
    CD-ROM1枚
  • Classification
  • Subject Headings
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