Marketing research : a quarterly business management publication of the American Marketing Association

書誌事項

Marketing research : a quarterly business management publication of the American Marketing Association

American Marketing Association, -[2012]

  • -v. 24, no. 4 (winter 2012)

タイトル別名

Mark. res (Chic. Ill.)

Marketing research (Chicago, Ill.)

Marketing research : a magazine of management and applications

大学図書館所蔵 件 / 17

この図書・雑誌をさがす

注記

Description based on: Vol. 2, no. 1 (Mar. 1990)

Title from cover

Issue for Mar. 1989 lacks numbering and called also "Premier issue."

継続後誌:1件

  • Marketing insights

    American Marketing Association

    American Marketing Association [2013]-

    所蔵館5館

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    AA1092921X
  • ISSN
    10408460
  • LCCN
    91649892
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Chicago, Ill.
  • 出版状況
    廃刊
  • 刊行頻度
    季刊 (年4回刊)
  • 定期性
    定期
  • 逐次刊行物のタイプ
    定期刊行物
  • 雑誌変遷マップID
    42182400
ページトップへ