Changing marketing and marketing change : 1970 Spring Conference, abstracts of papers

書誌事項

Changing marketing and marketing change : 1970 Spring Conference, abstracts of papers

edited by, Neil H. Borden, Jr., Christopher Gale

(Series / American Marketing Association, 31)

University Microfilms International, [1970]

大学図書館所蔵 件 / 5

この図書・雑誌をさがす

注記

"1970 International Marketing Congress, March 30 - April 2, Muehlebach Hotel, Kansas City, Mo."

Facsim. of: Chicago : American Marketing Association, [1970]

関連文献: 1件中  1-1を表示

  • Series

    American Marketing Association

    American Marketing Association

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA13071286
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Ann Arbor, MI
  • ページ数/冊数
    vi, 56 p.
  • 大きさ
    24 x 30 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ