Changing marketing systems : consumer, corporate and government interfaces : 1967 Winter Conference, December 27-29, 1967, Washington, D.C.

書誌事項

Changing marketing systems : consumer, corporate and government interfaces : 1967 Winter Conference, December 27-29, 1967, Washington, D.C.

edited by: Reed Moyer

(Proceedings series / American Marketing Association, no. 26)

U.M.I. (University Microfilms International) Out-of-Print Books on Demand, [1968]

大学図書館所蔵 件 / 5

この図書・雑誌をさがす

注記

Facsim. of: [Chicago, Ill.] : American Marketing Association, [1968]

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA18715965
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Ann Arbor, Mich.
  • ページ数/冊数
    ix, 416 p. (on double leaves)
  • 大きさ
    26 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ