Moving forward in service quality research : measuring different customer-expectation levels, comparing alternative scales, and examining the performance-behavioral intensions link : working paper

書誌事項

Moving forward in service quality research : measuring different customer-expectation levels, comparing alternative scales, and examining the performance-behavioral intensions link : working paper

A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml and Leonard L. Berry

(Report / Marketing Science Institute, no. 94-114)

Marketing Science Institute, c1994

大学図書館所蔵 件 / 5

この図書・雑誌をさがす

注記

Bibliography: p. 52-54

関連文献: 1件中  1-1を表示

  • Report

    Marketing Science Institute

    Marketing Science Institute

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA28174930
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Cambridge, Mass.
  • ページ数/冊数
    54 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ