公共広告は社会を変える : 日米ACの歩みと全貌
Author(s)
Bibliographic Information
公共広告は社会を変える : 日米ACの歩みと全貌
電通, 2001.1
- Other Title
-
Public service advertising changes society : an overview of the Japan & U.S. AD. Councils
- Title Transcription
-
コウキョウ コウコク ワ シャカイ オ カエル : ニチベイ AC ノ アユミ ト ゼンボウ
Available at / 109 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 第1章 公共広告の出現とACの活動
- 第2章 日本ACの社会的使命と公共キャンペーン
- 第3章 日本ACの国際交流と世界の公共広告
- 第4章 アメリカACの公共広告活動
- 第5章 アメリカ社会の変遷と公共キャンペーン
- 第6章 アメリカACと日米のコミュニケーション特質
- 第7章 韓国と中国の公共広告
- むすび 21世紀における公共広告の視点
by "BOOK database"