公共広告は社会を変える : 日米ACの歩みと全貌

Bibliographic Information

公共広告は社会を変える : 日米ACの歩みと全貌

植条則夫著

電通, 2001.1

Other Title

Public service advertising changes society : an overview of the Japan & U.S. AD. Councils

Title Transcription

コウキョウ コウコク ワ シャカイ オ カエル : ニチベイ AC ノ アユミ ト ゼンボウ

Available at  / 109 libraries

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1章 公共広告の出現とACの活動
  • 第2章 日本ACの社会的使命と公共キャンペーン
  • 第3章 日本ACの国際交流と世界の公共広告
  • 第4章 アメリカACの公共広告活動
  • 第5章 アメリカ社会の変遷と公共キャンペーン
  • 第6章 アメリカACと日米のコミュニケーション特質
  • 第7章 韓国と中国の公共広告
  • むすび 21世紀における公共広告の視点

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA50418917
  • ISBN
    • 4885531462
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    267p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top