Total integrated marketing : breaking the bounds of the function

書誌事項

Total integrated marketing : breaking the bounds of the function

James Mac Hulbert, Noel Capon, Nigel F. Piercy

Free Press, c2003

大学図書館所蔵 件 / 4

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references (p. 311-335) and index

内容説明・目次

内容説明

Presents arguments that reveal why marketing should be a top priority for today's companies, explaining how to integrate a marketing imperative that utilizes every major part of a business.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA62862335
  • ISBN
    • 0684848678
  • LCCN
    2002045586
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xii, 356 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ