ジオビジネス : GISによる小売店の立地評価と集客予測
Author(s)
Bibliographic Information
ジオビジネス : GISによる小売店の立地評価と集客予測
古今書院, 2014.3
- Other Title
-
GeoBusiness : location evaluation and catchment population forecasting
- Title Transcription
-
ジオビジネス : GIS ニヨル コウリテン ノ リッチ ヒョウカ ト シュウキャク ヨソク
Available at / 99 libraries
-
Prefectural University of Hiroshima Library and Academic Information Center
675.2||Ko82120010130
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
標題紙裏のタイトル: GeoBusiness : location evaluation and catchment population forecasting
参考文献あり
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 1部 GISを利用した集客圏分析(市場規模の推定;市場規模の変動要因;市場の質の分析;競合環境の分析;顧客発生源の集客効果;障害物の影響)
- 2部 GISを利用した立地評価と集客予測(用地評価;場所評価;立地評価システムの構築;空間的相互作用モデルに基づく集客予測;立地‐配分モデル;ジオデモグラフィックスの理論と応用)
by "BOOK database"