マーケティング・モデル
Author(s)
Bibliographic Information
マーケティング・モデル
(Rで学ぶデータサイエンス / 金明哲編集, 13)
共立出版, 2015.4
第2版
- Other Title
-
Marketing models
マーケティングモデル
- Title Transcription
-
マーケティング・モデル
Available at / 144 libraries
-
Prefectural University of Hiroshima Library and Academic Information Center
417.08||Ki41||13120010289
-
Japan International Research Center for Agricultural Sciences Library
417||Sat||||図書館190000116703
-
Agriculture, Forestry and Fisheries Research Information Technology Center (AFFRIT)
417||Rde||13310000623286
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
引用文献: p[183]-184
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 第1章 マーケティング・モデルとは
- 第2章 R入門
- 第3章 確率・統計とマーケティング・モデル
- 第4章 市場反応の分析と普及の予測
- 第5章 選択行動の分析
- 第6章 セグメンテーションと潜在クラスモデル
- 第7章 間隔の分析
- 第8章 マーケティングとベイズ統計学
by "BOOK database"