CG数理の基礎
Author(s)
Bibliographic Information
CG数理の基礎
(メディア学大系 / メディア学大系編集委員会 [編], 12)
コロナ社, 2022.9
- Other Title
-
Basic theories of computer graphics
- Title Transcription
-
CG スウリ ノ キソ
Available at / 110 libraries
-
Prefectural University of Hiroshima Library and Academic Information Center
007.642/Ka25110089681
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
引用・参考文献: p[185]
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 1章 ディジタル画像と図形の数学表現(コンピュータグラフィックス技術の全体像;ディジタル画像の基礎 ほか)
- 2章 基本図形の描画(線分描画アルゴリズムの概要;ブレゼンハムのアルゴリズム ほか)
- 3章 座標変換(座標変換の概要;図形の幾何学的変換の実例 ほか)
- 4章 形状モデル表現の基礎(形状モデルの表現法;曲線と曲面 ほか)
- 5章 CGアニメーション技術の基礎(フレーム処理の基本概念;モーションブラー ほか)
by "BOOK database"