A world disrupted : marketing's role in understanding, adapting and transforming the business ecosystem

著者

書誌事項

A world disrupted : marketing's role in understanding, adapting and transforming the business ecosystem

Co-Chairs, Julian Saint Clair, Alok Kumar, Lucy (Yan) Liu

(AMA educators' proceedings, [2023] ; v. 34 . AMA summer academic conference ; 2023)

American Marketing Association, c2023

[CD-ROM]

  • 2023, v. 34

機械可読データファイル(光ディスク)

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Proceedings of a meeting held 4-6 August 2023, San Francisco, California, USA

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BD04807987
  • ISBN
    • 9781713877981
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Chicago
  • ページ数/冊数
    1 CD-ROM
  • 大きさ
    4 3/4 in
  • 親書誌ID
ページトップへ