Bibliographic Information

マーケティングからみた媒体プラニング

A.M.バーバン, S.M.クリストル, F.J.コペック著 ; 小林太三郎監訳 ; 中山勝己訳

(松山大学研究叢書, 第15巻)

同文舘出版, 1993.3

Other Title

Essentials of media planning : a marketing viewpoint.

Title Transcription

マーケティング カラ ミタ バイタイ プラニング

Access to Electronic Resource 1 items

Available at  / 145 libraries

Note

Essentials of media planning : a marketing viewpoint.第2版の翻訳

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1章 媒体プラニング—その序論的考察
  • 第2章 マーケティング・プラニングは媒体プラニングにどのようにして影響を与えることになるか
  • 第3章 標的市場の明確化と媒体/市場のマッチング
  • 第4章 媒体目標
  • 第5章 媒体ミックスと媒体のウエイトづけに関する意思決定
  • 第6章 まとめと結論

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN0901087X
  • ISBN
    • 4495631411
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    14, 220p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top