戦略マーケティング

Bibliographic Information

戦略マーケティング

ボストン・コンサルティング・グループ著・訳

ダイヤモンド社, 2000.11

Other Title

Breaking compromises : opportunities for action in consumer markets

Title Transcription

センリャク マーケティング

Available at  / 98 libraries

Note

Breaking compromisesの抄訳

Description and Table of Contents

Description

世界トップ・コンサルタントの“知的財産”がここにある!「妥協の打破」でビジネスチャンスが拡がる!ブランド、eコマース、消費者心理などの視点からe時代対応の新マーケティング戦略を解説。

Table of Contents

  • 第1章 妥協を排す
  • 第2章 マーケティング
  • 第3章 ブランド
  • 第4章 eコマース
  • 第5章 消費者
  • 第6章 さらなる飛躍に向けて

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA49208098
  • ISBN
    • 447837337X
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    x, 275p
  • Size
    20cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top