ヒット企業のデザイン戦略 : イノベーションを生み続ける組織
Author(s)
Bibliographic Information
ヒット企業のデザイン戦略 : イノベーションを生み続ける組織
(ウォートン経営戦略シリーズ)
英治出版, 2006.6
- Other Title
-
The design of things to come : how ordinary people create extraordinary products
- Title Transcription
-
ヒット キギョウ ノ デザイン センリャク : イノベーション オ ウミツズケル ソシキ
Available at / 117 libraries
-
Prefectural University of Hiroshima Library and Academic Information Center
675.3||V86110031714
-
Research Institute for Economics & Business Administration (RIEB) Library , Kobe University図書
675.3-46087200600308
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Description and Table of Contents
Description
謎と伝説に包まれてきたイノベーションのプロセスを解明。「普通の社員」が世界を変える、刺激と予感に満ちた一冊。
Table of Contents
- イノベーションは誰が起こす?
- 新時代のイノベーター
- 残された唯一の道
- イノベーションをデザインする
- トレンドをデザインする
- ファンタジーをデザインする
- ステークホルダーをデザインする
- B2B製品をデザインする
- 意思決定をデザインする
- 商品機会をデザインする
- 知的戦略をデザインする
- チームをデザインする
- イノベーション・パワー
by "BOOK database"