Bibliographic Information

ブランド・マーケティング = Brand Marketing

木下安司編著

(Do books, . マーケティング・ベーシック・セレクション・シリーズ = Marketing basic selection series||マーケティング ベーシック セレクション シリーズ)

同文舘出版, 2010.2

Other Title

ブランドマーケティング

Title Transcription

ブランド・マーケティング

Available at  / 72 libraries

Note

監修: 山口正浩

参考文献: p236-237

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 1 ブランドとは
  • 2 ブランドマネジメント戦略
  • 3 ブランドの基本戦略
  • 4 ブランドの採用戦略
  • 5 小売業のブランド戦略
  • 6 ブランドエクイティとは
  • 7 ブランドロイヤルティとは
  • 8 地域ブランド戦略
  • 9 グローバルブランド戦略
  • 10 ブランドと法律

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

  • Do books

    同文舘出版

    Available at 1 libraries

Details

  • NCID
    BB01082894
  • ISBN
    • 9784495587918
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    237p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top