Can do statements in language education in Japan and beyond : applications of the CEFR 日本と諸外国の言語教育におけるCan-Do評価 : ヨーロッパ言語共通参照枠(CEFR)の適用 Kannbeschreibungen im Sprachunterricht in Japan : der Gemeinsame europäische Referenzrahmen (GeR) in der Praxis
著者
書誌事項
Can do statements in language education in Japan and beyond : applications of the CEFR = 日本と諸外国の言語教育におけるCan-Do評価 : ヨーロッパ言語共通参照枠(CEFR)の適用 = Kannbeschreibungen im Sprachunterricht in Japan : der Gemeinsame europäische Referenzrahmen (GeR) in der Praxis
Asahi Press, 2010
- タイトル読み
-
Can do statements in language education in Japan and beyond : applications of the CEFR = ニホン ト ショガイコク ノ ゲンゴ キョウイク ニ オケル Can-Do ヒョウカ : ヨーロッパ ゲンゴ キョウツウ サンショウワク CEFR ノ テキヨウ = Kannbeschreibungen im Sprachunterricht in Japan : der Gemeinsame europäische Referenzrahmen GeR in der Praxis
電子リソースにアクセスする 全1件
大学図書館所蔵 件 / 全91件
-
該当する所蔵館はありません
- すべての絞り込み条件を解除する
この図書・雑誌をさがす
注記
Contributions in English, Japanese, and German
Includes bibliographical references and indexes
内容説明・目次
目次
- 1 Introduction(A brief overview of the use of can do statements in language education, the CEFR and ELP;An overview of the international influences of the CEFR)
- 2 The CEFR and can do statements(The range and triangulation of can do statements in Japan;Conflicting purposes in the use of can do statements in language education ほか)
- 3 Curriculum change, text books and portfolio(Designing English curricula and courses in Japanese higher education:Using CEFR as a guiding tool;Kannbeschreibungen im Deutschunterricht an japanischen Universit¨aten?:Ein Erfahrungsbericht zur Lehrwerkskonzeption ほか)
- 4 The learner, learner autonomy and pedagogy(The European Language Portfolio and self‐assessment:Using “I can” checklists to plan,monitor and evaluate language learning;Considering the use of can do statements to develop learners’ self‐regulative and metacognitive strategies ほか)
- 5 Conclusion(Editors Note;Biodata of the Editors and Authors ほか)
「BOOKデータベース」 より