キャズムver.2 : 新商品をブレイクさせる「超」マーケティング理論

Bibliographic Information

キャズムver.2 : 新商品をブレイクさせる「超」マーケティング理論

ジェフリー・ムーア著 ; 川又政治訳

翔泳社, 2014.10

増補改訂版

Other Title

Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers

キャズムver.2 : 新商品をブレイクさせる超マーケティング理論

Title Transcription

キャズム ver.2 : シンショウヒン オ ブレイク サセル チョウ マーケティング リロン

Available at  / 110 libraries

Note

原著第3版の翻訳

索引: p337-345

Details

  • NCID
    BB16960240
  • ISBN
    • 9784798137797
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    [東京]
  • Pages/Volumes
    vii, 346p
  • Size
    19cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top