キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能

Bibliographic Information

キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能

向井智彦, 川地克明, 三宅陽一郎共著

コロナ社, 2020.8

Other Title

Mathematical models and systems for character animation : motion synthesis and artificial intelligence in 3D videogames

キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能

Title Transcription

キャラクタ アニメーション ノ スウリ ト システム : 3ジゲン ゲーム ニオケル シンタイ ウンドウ セイセイ ト ジンコウ チノウ

Available at  / 118 libraries

Note

引用・参考文献: p[218]-225

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 1 概論
  • 2 形状変形アニメーション
  • 3 スケルトンアニメーション
  • 4 アニメーションシステム
  • 5 環境への適応
  • 6 連携と疎通
  • 7 キャラクタアニメーションと人工知能
  • 付録

by "BOOK database"

Details

Page Top