キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能
Author(s)
Bibliographic Information
キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能
コロナ社, 2020.8
- Other Title
-
Mathematical models and systems for character animation : motion synthesis and artificial intelligence in 3D videogames
キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能
- Title Transcription
-
キャラクタ アニメーション ノ スウリ ト システム : 3ジゲン ゲーム ニオケル シンタイ ウンドウ セイセイ ト ジンコウ チノウ
Access to Electronic Resource 1 items
Available at / 118 libraries
-
Prefectural University of Hiroshima Library and Academic Information Center
798.5/Mu24110082401
-
University of Tsukuba Library, Library on Library and Information Science
798.5-Mu2410020004564
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
引用・参考文献: p[218]-225
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 1 概論
- 2 形状変形アニメーション
- 3 スケルトンアニメーション
- 4 アニメーションシステム
- 5 環境への適応
- 6 連携と疎通
- 7 キャラクタアニメーションと人工知能
- 付録
by "BOOK database"