キャズム : ハイテクをブレイクさせる「超」マーケティング理論

Bibliographic Information

キャズム : ハイテクをブレイクさせる「超」マーケティング理論

ジェフリー・ムーア著 ; 川又政治訳

翔泳社, 2002.1

Other Title

Crossing the chasm : marketing and selling high-tech products to mainstream customers

キャズム : ハイテクをブレイクさせる超マーケティング理論

Title Transcription

キャズム : ハイテク オ ブレイク サセル チョウ マーケティング リロン

Available at  / 170 libraries

Note

原著改訂版の翻訳

Description and Table of Contents

Description

ドリームキャスト、PC98、レーザーディスクはなぜ、市場から消えたのか。すべての答えは、ハイテクの落とし穴キャズムにあった。

Table of Contents

  • ビル・ゲイツが億万長者になれるなら
  • ハイテク・マーケティング 錯覚
  • ハイテク・マーケティング 悟り
  • Dデー
  • 攻略地点の決定
  • 部隊の集結
  • 戦線の見定め
  • 作戦の実行
  • キャズムを越えて

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA55362682
  • ISBN
    • 9784798101521
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    [東京]
  • Pages/Volumes
    v, 355p
  • Size
    20cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top