TV in the age of globalization : from the viewpoint of promoting mutual understanding グローバル化時代のテレビ : 相互理解促進の視点から

書誌事項

TV in the age of globalization : from the viewpoint of promoting mutual understanding = グローバル化時代のテレビ : 相互理解促進の視点から

[edited by] Japan Media Communication Center (JAMCO) = 放送番組国際交流センター [編]

Japan Times, 2003

1st ed

タイトル読み

TV in the age of globalization : from the viewpoint of promoting mutual understanding = グローバルカ ジダイ ノ テレビ : ソウゴ リカイ ソクシン ノ シテン カラ

大学図書館所蔵 件 / 91

この図書・雑誌をさがす

注記

Text in English and Japanese

内容説明・目次

目次

  • Keynote Speech(TV in the Age of Globalization—Promoting Mutual Understanding;The New World We Live in—Comments on the Keynote Speech ほか)
  • Panelists’s Papers(A European Perspective;Towards a Global Public Sphere—A Future Role of International Television ほか)
  • Session One Reassessing the roles of television in the age of globalization, with relation to the creation of culture(Moderator’s Words for Session One;The Role of Broadcasting in a Globalized World—From the Critical Standpoint to the Modern Culture ほか)
  • Session Two Proposing concrete ideas to make television a more effective tool for the promotion of further mutual understanding(Moderator’s Words for Session Two;Proposing Concrete Ideas to Make Television a More Effective Tool for the Promotion of Further Mutual Understanding ほか)

「BOOKデータベース」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA63081088
  • ISBN
    • 4789011275
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    engjpn
  • 出版地
    Tokyo
  • ページ数/冊数
    xxii, 390 p.
  • 大きさ
    22 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ