社会が変わるマーケティング : 民間企業の知恵を公共サービスに活かす
Author(s)
Bibliographic Information
社会が変わるマーケティング : 民間企業の知恵を公共サービスに活かす
英治出版, 2007.9
- Other Title
-
Marketing in the public sector : a roadmap for improved performance
- Title Transcription
-
シャカイ ガ カワル マーケティング : ミンカン キギョウ ノ チエ オ コウキョウ サービス ニ イカス
Available at / 229 libraries
-
Prefectural University of Hiroshima Library and Academic Information Center
335.7||Ko93110010575
-
Research Institute for Economics & Business Administration (RIEB) Library , Kobe University図書
335.7-75087201000143
-
University of Tsukuba Library, Library on Library and Information Science
335.7-Ko9310007012291
-
Library, Institute of Developing Economies, Japan External Trade Organization図
G||658.115||S117998089
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
原注(引用文献): p408-421
Description and Table of Contents
Description
世界各地で起こっている「社会が変わる」事例を満載。公共サービスはこんなに良くなる。
Table of Contents
- 市民の要望にこたえる
- マーケティングの考え方を理解する
- サービスを創造する
- 魅力ある価格設定とは?
- 流通チャネルを最適化する
- ブランドを創造する
- 効果的なコミュニケーションを行う
- 顧客満足度を高める
- ソーシャル・マーケティング
- 戦略的提携関係を結ぶ
- 情報をいかに集めるか
- 施策をきちんと評価する
- 説得力のあるマーケティング計画を作成する
by "BOOK database"