新「階層消費」の時代 : 消費市場をとらえるニューコンセプト

Bibliographic Information

新「階層消費」の時代 : 消費市場をとらえるニューコンセプト

小沢雅子著

日本経済新聞社, 1985.7

Other Title

新階層消費の時代 : 消費市場をとらえるニューコンセプト

Title Transcription

シン 「カイソウ ショウヒ」 ノ ジダイ : ショウヒ シジョウ オ トラエル ニュー コンセプト

Available at  / 166 libraries

Note

主要参考文献: p246-248

Details

  • NCID
    BN00864300
  • ISBN
    • 4532085799
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    vii, 248p
  • Size
    20cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top