Bibliographic Information

コトラーのマーケティング・コンセプト

フィリップ・コトラー著 ; 大川修二訳

東洋経済新報社, 2003.5

Other Title

Marketing insights from A to Z: 80 concepts every manager needs to know

コトラーのマーケティングコンセプト

Title Transcription

コトラー ノ マーケティング コンセプト

Available at  / 312 libraries

Note

監訳: 恩藏直人

Description and Table of Contents

Description

ビジネスに必要な着想とは?その活かし方とは?マーケティングのすべてを知る人物の思考法が凝縮された1冊。

Table of Contents

  • 広告
  • ブランド
  • B2B(対企業)マーケティング
  • 変化
  • コミュニケーションとプロモーション
  • 企業
  • 競争優位
  • 競合他社
  • コンサルタント
  • コーポレート・ブランティング【ほか】

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA61987481
  • ISBN
    • 9784492554760
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    254p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top