コトラーのマーケティング・コンセプト
Author(s)
Bibliographic Information
コトラーのマーケティング・コンセプト
東洋経済新報社, 2003.5
- Other Title
-
Marketing insights from A to Z: 80 concepts every manager needs to know
コトラーのマーケティングコンセプト
- Title Transcription
-
コトラー ノ マーケティング コンセプト
Access to Electronic Resource 2 items
Available at / 312 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
監訳: 恩藏直人
Description and Table of Contents
Description
ビジネスに必要な着想とは?その活かし方とは?マーケティングのすべてを知る人物の思考法が凝縮された1冊。
Table of Contents
- 広告
- ブランド
- B2B(対企業)マーケティング
- 変化
- コミュニケーションとプロモーション
- 企業
- 競争優位
- 競合他社
- コンサルタント
- コーポレート・ブランティング【ほか】
by "BOOK database"