Bibliographic Information

大学教員「教育評価」ハンドブック

ラリー・キーグ, マイケル・D・ワガナー著 ; 高橋靖直訳

(高等教育シリーズ, 121)

玉川大学出版部, 2003.1

Other Title

Collaborative peer review : the role of faculty in improving college teaching

教育評価ハンドブック : 大学教員

「教育評価」ハンドブック : 大学教員

大学教員教育評価ハンドブック

Title Transcription

ダイガク キョウイン キョウイク ヒョウカ ハンドブック

Available at  / 367 libraries

Note

参考文献: p167-181

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1章 教育評価の課題
  • 第2章 形成評価における教員の役割
  • 第3章 形成評価の方法
  • 第4章 形成同僚評価プログラムの事例
  • 第5章 阻害要因
  • 第6章 誘因
  • 第7章 教員および大学にとっての利点
  • 第8章 勧告と結論

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA60554795
  • ISBN
    • 4472402858
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    町田
  • Pages/Volumes
    183p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top