スティーブ・ジョブズ驚異のプレゼン : 人々を惹きつける18の法則
Author(s)
Bibliographic Information
スティーブ・ジョブズ驚異のプレゼン : 人々を惹きつける18の法則
日経BP社 , 日経BPマーケティング (発売), 2010.7
- Other Title
-
The presentation secrets of Steve Jobs : how to be insanely great in front of any audience
スティーブジョブズ驚異のプレゼン : 人々を惹きつける18の法則
- Title Transcription
-
スティーブ・ジョブズ キョウイ ノ プレゼン : ヒトビト オ ヒキツケル 18 ノ ホウソク
Available at / 608 libraries
-
Edogawa University Library and Information Center図
336.49/G1711554929,11480807,11481626,11481813,11489080,11493224
OPAC
-
Okayama University Institute of Plant Science and Resources Branch Library植物研図
105/65205000223378
-
Prefectural University of Hiroshima Library and Academic Information Center
336.49||G17110033268
-
University of Tsukuba Library, Library on Library and Information Science
336.49-J5610010012631
-
Etchujima library, Tokyo University of Marine Science and Technology工サイバネテイクス
336.4/G17201651341
-
Library of the Miyazaki Educational Institution図
336.4/G17/2010100013135,
336.4/G17/2010/A000107996 OPAC
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
解説: 外村仁
原著 (McGraw-Hill, 2010) の翻訳
参考文献・動画など: p394-405
Description and Table of Contents
Description
Table of Contents
- 第1幕 ストーリーを作る(構想はアナログでまとめる;一番大事な問いに答える;救世主的な目的意識を持つ ほか)
- 第2幕 体験を提供する(禅の心で伝える;数字をドレスアップする;「びっくりするほどキレがいい」言葉を使う ほか)
- 第3幕 仕上げと練習を行う(存在感の出し方を身につける;簡単そうに見せる;目的に合った服装をする ほか)
by "BOOK database"